
فک کنم وقتشه وبلاگو حذف کنم...دیگه مثل قبل حوصله ندارم...دوس دارم یه تغییری ایجاد کنم.. یه سوالی حل کنم.. فقط میخوام وقتمو الکی هدر ندم.. دلم میخواد مثل ماه اخر کنکور,انگیزه داشته باشم,با تمام وجود تلاش کنم... مشکل اینه الان نمیدونم باید برای چی انگیزه داشته باشم..!! ...
ادامه مطلب