کنکور زبان خیلی بهتر از ریاضیه بود:))))
الان هم دارم اتاقمو مرتب میکنم,فردا دخترداییامونو دعوت کردیم خونمون,مامان باباهم که میرن
سفر...
کلاس ایروبیک هم میخوام برم از فردا,آخه میدونین:ساعات غذاخوردنم توی این 1سال از ساعات مطالعم
بیشتر بود,واین گونه شد که دیگه لاغر نیستیم(م)...
*دلم میخواد دیفرانسیل بخونم:)
*میخوام زندگیمو منظم کنم,سلامت,تمیز,قشنگ..!میخوام کتاب بخونم,میخوام زبان بخونم,باید پیشرفت
کنم از همه لحاظ...تازه اولین قدمو برداشتم..قدم بعدیم بعد اعلام نتایجه و انتخاب رشته..ان شاءالله..!
ما را در سایت محافظت از فضانوردان در برابر پرتوهای کیهانی با سپر پلاستیکی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106