وای از خوش شانسی من آقای دکتر و خانواده رو دیدم(دوست صمیمی بابام:/)بعد4سال://
این خانواده همشون یه جورین:///جناب دکتر که کلا جدی هس..بابامم میدونه ازش میترسم..
مادر خانواده هم که کلا پسراش باهاش باشن هررردختری مثل یه دزد کثیفه که میخواد پسراشو
ازش بگیره...توهمات فانتزی:)))))
پسره هم که فک میکنه دانشگاه آکسفورد داره درس میخونه:))))
فعلا پسر کوچیکه نرماله...:))))1سال ازم کوچیکتره..بچه ی خوبیه..!
با کیمیا کلی حرف زدم..از درگیریای جدید گفتم...
نظرش اینه که کسی که داره یه رشته ای رو میخونه دلیل نمیشه کارش هم توی همون رشته باشه.
میگه اگر واقعا فیزیک رو دوس داری بخونش...فووقش باهم میریم زیورآلات دستی منو میفروشیم:))
میگه فقط به خودتو هدفت فک کن...
همه ی این حرفارو از برم...فقط نیاز داشتم یکی تاییدشون کنه,یه قوت قلب...کی بهتر از کیمیا؟
حالم بد نیست...البته تا وقتی که فیلم فرار از زندان رو دارم میبینم:)))
ادامه فراموش نشه:)
محافظت از فضانوردان در برابر پرتوهای کیهانی با سپر پلاستیکی...