میکنن....
حرف زدن آسونه با آدمای مثل خودت....
*بدون ربط:سرجلسه ی کنکور برای همههههه دعا کردن و صلوات فرستادن به جز اماممون:)
چرا واسه اماممون هیچ کاری نمیکنیم؟چرا همه جا اسم همه میاد به جز حضرت مهدی(عج)؟
*بقیه خیلی منتظر ترن تا ما مسلمونا....(بقیه)
ما را در سایت محافظت از فضانوردان در برابر پرتوهای کیهانی با سپر پلاستیکی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84