
این کتابو تازه شروع کردم...
به نظرم خیلی جالبه,به هر کتابی جذب نمیشم ولی
قلم روان و خوبی داره...
پیشنهاد میکنم بخونین:)
از پارسال دلم میخواست این کارو بکنم,اول میخواستم بذارم
اینستا,ولی زیاد از اینستا خوشم نمیاد دیشب حذفش کردم:/
گفتم وبلاگ همیشه بهتره:)
امیدوارم لذت ببرین ازش(اگر خریدین البته)
ما را در سایت محافظت از فضانوردان در برابر پرتوهای کیهانی با سپر پلاستیکی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100